GRÜNDERkveld
Vi inviterer alle gründere på Agder til GründerKveld. Bli med på å skap en uformell møteplass for nettverksbygging og samarbeid.Arrangementet er åpent og gratis å delta på for alle som […]
Vi inviterer alle gründere på Agder til GründerKveld. Bli med på å skap en uformell møteplass for nettverksbygging og samarbeid.Arrangementet er åpent og gratis å delta på for alle som […]
Bli bedre kjent med Tyskland og Storbritannia som eksportmarked, og hvilke muligheter som er tilgjengelig for å vokse i et nytt marked - markedsekspansjon. Vekst og utvikling er avgjørende for […]
Varighet: oktober - november
Søknadsfrist: 15. september
Har dere lykkes med å utvikle et produkt som blir etterspurt i markedet? Er de første salgene på plass, og dere lurer på hvordan dere kan skalere til neste nivå? […]
Kun for medlemmer Branding handler om hvordan du oppfattes av markedet og definerer «hvem» selskapet er. Hjorthaug og Høydal leder deg gjennom 4 samlinger der du bygger din merkevare. Branding […]
Arrangør: EDIH Oceanopolis med VIS, KPH, Innoventus Sør, Validé og Kupa Få innsikten, og den digitale startkraften du trenger for å styrke din bedrift! Gjennom fire moduler lærer du hvordan […]
Vi inviterer deg som er kvinnelig gründer til å møte andre damer som driver for seg selv! Målet er å skape et solid entreprenørskapsmiljø blant damer på Agder - Drevet […]
Arrangør: EDIH Oceanopolis med VIS, KPH, Innoventus Sør, Validé og Kupa Få innsikten, og den digitale startkraften du trenger for å styrke din bedrift! Gjennom fire moduler lærer du hvordan […]
Forstå investorlandskapet og lag en plan for kapitalinnhenting.
Vi inviterer alle gründere på Agder til GründerKveld. Bli med på å skap en uformell møteplass for nettverksbygging og samarbeid.Arrangementet er åpent og gratis å delta på for alle som […]
Har dere lykkes med å utvikle et produkt som blir etterspurt i markedet? Er de første salgene på plass, og dere lurer på hvordan dere kan skalere til neste nivå? […]
Regjeringen krever at miljø- og klimahensyn vektlegges minst 30 prosent i anbud der det offentlige kjøper varer og tjenester. Hva betyr dette i praksis og hva legges til grunn i slike innkjøpsrutiner?