Digital Markedsføring #2
16. januar 2025 , 9:00 am - 12:00 pm
Digital markedsføring kan være en effektiv måte å øke merkevarekjennskap, konverteringsrate og salg. Med dataen som generes fra markedsføringen kan man gjøre justeringer og spisse seg mot ønsket målgruppe. Det overordnede målet med kurset er at du som gründer skal få bedre kjennskap til mulighetene som ligger i annonsering med Facebook, Instagram, LinkedIn og Google Ads. Du skal også bli kjent med verktøyene og lære hvordan du setter opp annonser, kampanjer og optimalisering av disse.
Falk Media er et markedsføringsbyrå som spisser seg på digital markedsføring. Deres mål er å øke bedrifters synlighet for å oppnå økt omsetning. Falk Media ble grunnlagt i 2019 av Kristian Thomassen. Siden da har Falk Media hatt som mål å spesialisere seg på synlighet i det digitale økosystemet. Vår visjon er å utnytte de ulike rollene digitale medier spiller, og samarbeide for å skape suksess for bedriftene vi jobber med.
#2 GOOGLE ADS
Lær hvordan du setter opp din første Google Ads-kampanje og optimaliserer den for å oppnå best mulig resultater. Vi dekker også hvordan du bygger effektive målgrupper, både teoretisk og praktisk.
Forberedelser FØR oppstart:
- Opprett annonsekonto på https://ads.google.com/
- Opprett en analytics-konto: https://analytics.google.com/
- Implementere TagManager-koden på websiden (vi viser hvor du finner koden)
- Vær bevisst på hva du ønsker å oppnå (klikk til webside? Bestillinger?)
Har du spørsmål til programmet? Ta kontakt med inkubatorleder, Runar Brøvig.
Kurset kjøres i samarbeid med Falk Media